Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Wednesday, April 21, 2010

Asmaradana Samarinda TV3

Kembali bertugas di pejabat. Semalam bercuti sambungan dari balik kursus. Aku masih belum berkesempatan masukkan gambar-gambar kenangan sepanjang kursus di Melaka. Kalau aku rajin akan kutayangkan di entry akan datang.

Semalam buat pertama kalinya aku tonton cerita samarinda Asmaradana. Menariknya lakonan Tiz Zaqyah dan Shaheizy Sam. Memang sepadanlah dorang ni berlakon sama. Sedang menulis entry ni aku sibuk bertanya kat member yang tahu sinopsis cerita ni. Tak le aku terkial-kial nak faham cerita lanjut kalau baru mula nak follow cerita ni kan heheh...
Drama ni ditayangkan setiap selasa hingga khamis pukul 10.30 malam. Tayangan di TV3. Kerana inilah pertama kali aku layan slot Samarinda TV3, makanya aku menyumpah jugaklah malam isninnya sebab aku ingatkan drama ni tak tayang hari isnin. hahaha.... Buat malu diri sendiri je. Bukan ambil berat pun cerita-cerita drama ni hohoho....
Tiz Zaqyah

Shaheizy Sam

4 comments:

ieda said...

dulu suka gak ikut cerita2 bersiri ni...tp la ni dah tak sempat...huhuhu..

Wansteddy Tales said...

ieda... sama la kita. ni baru nak start enjin balik tgk drama. sebelum ni hb dgn anak je layan citer memasing. skrg bg can le mummy pulak layan drama barang 1/2jam hahaha...

NichKhun said...

tiz zaqyah tu sangat chantek kan.. dia speaking best kan.. hehehe

Wansteddy Tales said...

betul tu Nichkhun... muka dia suciiiii je jenis2 disukai bakal mertua. heheh...