Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Tuesday, November 2, 2010

Dutch Lady Pledge Contest

Dah maklumkan sebelum ni dalam entry terdahulu pasal contest design pledge ni. Aku ubahsuai sikit je mana-mana design terpakai. Semuanya design dalam masa singkat. Tak sangka aku terpilih sebagai pemenang. Manisnya aku taruk nama hubby pun naik sekali. Alhamdulillah...


Jumaat lalu kami redeem hadiahnya di Kilang Dutch Lady yang terletak di Petaling Jaya. Memang luas kilangnya. Nak pergi dari satu tempat ke satu tempat pun agak penat jugaklah kalau kena berjalan kaki.

Bagusnya kami dilayan mesra oleh Cik Liana dan Cik Lyn. Siap ada sessi bergambar bersama design masing-masing. Nasip baiklah hubbyku sporting, sudi gak ambil gambar dengan design tu hehe....
Sebelum keluar dengan stok susu kena laporkan dulu kuantiti pengeluarannya hehe...

2 kotak perisa strawberi dan 2 kotak perisa coklat. Memang sedap! Terima kasih pada penganjur contest, Dutch Lady. Anjur-anjurlah contest design lagi. Aku suka! hehe... Sekarang sedang berlangsung contest di Dutch Lady facebook. Jemputlah join untuk memeriahkan majlis!

9 comments:

EiJa ZaQuaN said...

bestnye..tahniah..untung jdk org kreatif ni.. :)

Mama Zharfan said...

bestnya dpt hadiah susu!!!!

BIONIC WOMEN said...

wahhhh...tahniah wan..sedapnya dapat susu free..wan memang berbakat ler dalam hal2 design nih.

MRS. K said...

congrax yang

AyuArjuna BiGoshh said...

besttttttttttttttttt.....huhu...terbaik Wan :)

SyUhAdA said...

thniah kak wan..
sronoknye menang susu free~

Momma Mia said...

wahhhhhhh seronoknya wan
TAHNIAH!!!

Wansteddy Tales said...

trimas semua... hadiahnya taklah grand tapi part bestnya layanan mesra staf dutch lady. mmg bila org berbaik dgn kita buat kenangan manis smpi bila2 hehe

Ummi Hanie said...

mak oii sonoknyaaa...hanie ni mmg hantu minum susu kotak dutchlady tuu...penawar stress katenye...;p

untunggg wan ! nk jugaklah terer design mcm wan ;p

tahniah yee...tumpang hepi