Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Thursday, December 16, 2010

Won Sunsilk Contest!

Contest base on creative ~ Design Tote Bag Sunsilk
Masih hangat untuk hari ini. Pagi tadi dapat panggilan dari wakil Sunsilk berkenaan hadiah yang bakal diterima. Alhamdulillah sekitar jam 4 petang tadi, sampai juga wakilnya. Trimas sebab sudi hantar wakil. Tak perlulah keluar hari ini untuk redeem hadiahnya. Contest ni dah lama dah. Sekitar bulan Ogos lalu. Memang tak sangka aku menang hadiah saguhati ni. Sebab sekitar bulan 9 dan 10, penggilan dah dibuat kepada pemenang semua. Nama kawan dan hubby naik. Tapi takde pulak panggilan untuk nama aku. Sedih jugak. Tapi nak dijadikan rezeki. Memang dah tersurat gamaknya rezeki aku, dalam bulan 11 lepas dapat pulak panggilan menang contest ni. Saguhati pun dah okey. Cukup buat aku gembira. Hadiahnya...


Voucher Watson bernilai RM50


Produk Sunsilk (besar-besar semuanya) bernilai RM50

Sabtu nanti wakil Sunsilk akan hantar hadiah untuk hubby pulak. Campur semua alhamdulillah... Voucher RM100 dan produk bernilai RM100... Part bestnya... hadiah untuk aku Sunsilk warna PINK! My Fav! Dan memang Sunsilk jenis inilah yang selalu aku pakai kalau beli Sunsilk. Sunsilk Silky Smooth & Manageable. Lembut dan mudah diurus.



8 comments:

Mama Zharfan said...

congrats wan!! sgt murah rezeki tu!

MRS. K said...

congrax sis

Nia said...

Tahniah! murah rezeki Wan!

Ezay Hadry said...

gratz akak...

cikceriacorner said...

tahniah wan..alhamdulila..rejeki lagi...heheh...:)

Wansteddy Tales said...

Trimas semua... kecil2an saja. tapi, syukur alhamdulillah... :D

CaDLyNN said...

congrats~

nad said...

tahniah~ nad pun pakai nie , memang lembut la jadinye :)