Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Friday, November 4, 2011

Fikiranku serabut

Banyak kisah baru nak dikongsikan. Tapi aku sangat-sangat takde mood. Hati resah gelisah. Banyak perkara nak diuruskan. Rumah pun belum habis packing. Urusan pengasuh atau taska damia lagi. Semuanya mengusarkan hati. Segala benda nak dibuat asyik tak menjadi. Mengapakah? Nampaknya aku harus ikut saranan Kak Ayu Arjuna. Bercuti sejahterakan minda.

5 comments:

Wan_hazel said...

kak..ambek masa utk bercuti kak...tenang kan fikiran , biasa lah tu kalau kita dah byk sgt benda nak dibuat ditambah lagi dengan resah yang tak habis2 ..so setiap apa yg kita nak buat semua nya serba tak kena...

buat satu tak kena buat satu tak kena...semua kerja pun sampai tgh jalan je..Padahal kerja tu senang je...


tenang kan diri kak..Semoga akak dipermudahkan perjalann oleh Nya..Amin

AyuArjuna BiGoshh said...

:) akak klu tension mmg pergi bercuti...pd pun ok

Wansteddy Tales said...

Wan hazel ~ akk mmg nk bercuti wan. Tapi memikirka. Bnyk benda nk dibuat nk bercuti pn xde hati. Jadi xkeruan semacam. Ambik kesempatan cuti raya ni berehat sekejap sblm terus dgn dunia nan bz ini ahaha... Selamat hari raya haji wan :)

Wansteddy Tales said...

Wan hazel ~ akk mmg nk bercuti wan. Tapi memikirka. Bnyk benda nk dibuat nk bercuti pn xde hati. Jadi xkeruan semacam. Ambik kesempatan cuti raya ni berehat sekejap sblm terus dgn dunia nan bz ini ahaha... Selamat hari raya haji wan :)

Wansteddy Tales said...

Kak ayu ~ kena jugaklah spend masa berehat ni kak ayu. Wan jd stress teruk skrg. Efek Kat kesihatan pun iya. Myb pas blk Kmpung nnt wan nk g spital wat full check up. Risau gak bila stress berlebihan ni :(

Thanx kak ayu bagi saranan :)