Nuffnang

Followers

Thursday, August 20, 2020

Artwork kemarin | Salam Maal hijrah

Kerja tak pernah habis. Cuti pun sakan kena kerja. Sebab tak boleh jangka tiba-tiba dapat arahan tugas semasa. Nak pula abah KJ dah letak penanda aras budaya kerja kat MOSTI dengan garis panduan 8F. Salah satunya yang aku mudah ingat FAST. Abah kata, “if i want it today, its mean yesterday.” Bah... masalahnya kadang2 arahan abah tu sampai kat orang esoknya pulak🤣 acanner tuuu...

Aku senyum je bila orang tanya dan cakap, best ke keje kat MOSTI? Syok ah kooo keje dengan KJ.

Hmmm... aku cuma boleh komen, budaya keje aku sebagai pereka kat JAPEN, MOA dengan MOSTI beza. Jauh beza. Kat mana kita keje kena follow leader juga kan. Jika kalian nak tahu syok ke tidak keje kat MOSTI ni, meh la apply tukar ke sini. Lepas tu nilaikan sendiri✌️

Selamat menyambut MaalHijrah. Dah masuk tahun baru ni, jomlah sesama kita jadi lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya.

PS: Alhamdulillah... design poster kali ni tak banyak songeh. Summit, buang lantern terus proceed! Jarang-jarang terjadi. Alhamdulillah... moga lepas ni aura MOSTI meresap dalam diri ini. Almost 8bulan keje sini, aku masih dok terkial-kial lagi cari identiti MOSTI ni huhu...

No comments: