Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Friday, September 24, 2010

Mattel Warehouse Clearance


Wa... Dah lama aku tunggu warehouse Mattel ni. Seingat aku kali terakhir aku pergi tahun lepas. Tu pun aku beli ala kadar je sebab kenangkan Damia masih kecik dan tak pandai main barbie lagi. Akhirnya bermula esok Mattel sekali lagi akan menganjurkan jualan murah produknya! Sayangnya esok kami nak ke Kuantan, Pahang. Tak berkesempatan jugak nak jengah warehouse ni.

Kalau kalian berminat nak belikan mainan murah2 untuk anak kunjungilah warehouse ni memang tak rugi. Kalau nak produk best2 macam Fisher Price dengan harga murah giler, baik pergi pagi-pagi. Lewat sikit produknya habis dirembat macam pisang goreng panas! Tapi kalau beli produk dengan harga lebih gila-gila murah, pergilah waktu petang hari akhir. Waktu tu memang murah betul.

25 to 26 September 2010

Brands Offered:
Barbie, Hot Wheels, Fisher-Price, Matchbox, Mattel, Sesame Street, Barney

Time:
10am – 6pm

Location:
The Atria Shopping Centre, 2nd Floor Block A, Jalan SS22/23, Damansara Jaya47400 Petaling Jaya


Haih... teringin benar nak pergi....

2 comments:

Cute MuM said...

wah... rajin yer g warehouse sale...

Wansteddy Tales said...

cute mum ~ suka sbb lebih jimat. brgn warehouse mattel ni pn boleh tahan berkualiti, jomlah pergi sama ><