Nuffnang

Followers

Thursday, November 12, 2009

my arToon (1)

Kalau korang nak tengok skill lukis malas-malas aku, ginilah rupanya. Sehabis simple sebab nak cepat! Lukisan kartun ini dihasilkan untuk menyertai contest pada tahun ini. Lukisan ini tak menang tapi aku publishkan saja suka-suka.

Berikutnya aku akan jamu korang dengan hasil kerja tangan aku melukis kartun-kartun dulu, kini dan selamanya. Menyingkap dunia realiti dan dibentukkan secara ilustrasi, aku menamakan tajuk arToon aku ini di bawah label Sketches Of Life.

Selamat menjamu Mata!

Aha... sekali design dapat (7) banner untuk blog sendiri. Banyak sangat songehnya nak design header ni. Jap2 kaler lari, jap2 saiz lari. Sudahnya selepas berhempas pulas dapatlah design seperti yang di atas.

Masih belum berpuas hati. Plan nak ubahsuai lagi. Tengoklah kalau rajin. Esok kalau aku sudi, aku upload sekali semua design yang aku buat harini. Tak sempatlah harini. Banyak pulak kerja datang. Semuanya yang pending kerja orang. Okey je kalau idea sedang mencurah-curah. Kalau otak tepu alamatnya dengan aku-aku sekali pendingkan job tersebut. ngahahahaa...

Selamat pulang ke rumah masing-masing bagi yang masih bertugas sepertiku. Siapkan kerja yang menimbun tu segera. Esok takdelah bozz marah. kui3.... pesanan untuk diriku sendiri :-P

2 comments:

onniey84 said...

wahh kreatipnya ted....

Wansteddy Tales said...

Dah lama plan nak upload katun2 lama. tapi asik bertangguh je