Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Thursday, February 18, 2010

BABY CRYING CONTEST

Contest ini dianjurkan oleh Auladjannah dan kakpah . Tarikh tuup contest ini pada 28 February 2010. Mari beramai-ramai kita memeriahkan contest menarik ini.
Aliya Damia Azmi
1tahun 10bulan 27hari

Sedih la pulak tengok muka anak menangis ni. Ketika ni dalam perjalanan pulang dari majlis cukur jambul di kampung. Damia mengamuk sebab lapar. Nak suapkan makanan lauk kenduri tak satu pun boleh dimakan sebab Damia ni banyak alahannya. Nampak saja bungkusan makanan KFC terus dia mintak nak makan. Susahlah nak suapkan dalam kereta. Kendian terus menangis dan mengamuk. Kesian la pulak. Mengantuk pun ada sebenarnya. orang penat marhaban katakan. Tu pasal xtra amukan haritu. Lapar + mengantuk...

8 comments:

ez said...

hehhehe...wan aku dtg..heheh..kelakau la cntest ni..tp menarik gak..heheh..moga berjaya..

onniey84 said...

alololo...damia time nangis pun cute...
sedih nya damia nangis..cian dia lapar..good luck ted..kalau ada masa oni nak join gak..hiksss

Wansteddy Tales said...

k.teq... jom join2 bnyk lg di dunia blogging ni yg sedia ada. jenguk2 laman2 blog yg promote blog contest ni. mcm2 ada. antara ada masa xde masa je nk joinnye :P

oniey... mmg mcm2 ragam dia skrg oniey... jom join sama. dah lama oniey xupdate pic alya gebusku itu, rindu sama dia!

Ain said...

sedihnya tengok dia nangis..

lapar ya sayang...huhuhu....

Wansteddy Tales said...

ain... rs kejam lak xbg dia makan masa tu tp susah nk bg mkn dlm kete. lg pn umah dh dekat sngt dh masa tu huhu... sian je nangis sbb laparnya.

Asmahani said...

alala.. siannya... tak dapat kfc? kawaiii~

i z z a said...

sy pulak yg sedih tgk damia nangis..tgk airmata meleleh tu..sayu2
gudluck yer

Wansteddy Tales said...

Asmahani... mmg damia suka KFC. pntg nampak plastik KFC trus mntk nk makan.

izza... thanx izza. dia meragam sbb lapar n mengantuk. bertambah2 sedihnya huhu