Nuffnang

Friday, February 5, 2010

Update Giveaway Pampers4Free

Hari ini merupakan tarikh tutup kepada Giveaway Pampers4Free. Giveaway ini akan ditutup pada pukul 12malam ini.

Pemilihan pemenang akan dibuat berdasarkan cabutan bertuah. Juri adil bakal menentukan pemenang adalah my sweet penaja K. Sari serta diriku jua. Diulangi cabutan bertuah. Maknanya sesiapa saja boleh menang tanpa mengira had umur, jantina dan jenis pekerjaan kui3... Para peserta yang sudah menyertai giveaway ini pastikan follow dan addlink blog K. sari ke dalam blog korang yep. Itu syarat penting. Kalau masih belum lakukan yang demikian, jemput2lah lakukan segera yep.

Pengumuman pemenang akan dibuat pada HARI ISNIN (insya'allah kalau aral tak melintang).

Kenapa tak umum lebih cepat? Kerana giveaway ini ditutup tengah malam. Aku dah berada di rumah. Di rumah server berukband aku tahap perlu dibaling ke dinding. Jadinya aku tak berani jamin dapat online dan menulis entry kemenangan tersebut. Daripada aku berjanji nak umumkan cepat-cepat lebih baik aku bagitahu awal-awal pengumuman akan dibuat pada hari bekerja. Korang tak tertunggu-tunggu, aku tak berasa serba salah. Lengkap tak alasan aku kui3...

Sekali lagi, giveaway ini akan ditutup pada jam 12 malam. Anda yang masih belum sertainya masih berkesempatan menyertai giveaway tersebut. Jemput-jemputlah semua :)




2 comments:

Ain said...

ohhhhh wannnnnn, pilih lah saya (leh ke gini?).... muahaha...

sape la the lucky winner tu kan....

wansteddy said...

ain... saya dan k.sari buat cabutan bertuah. saya xpilih pemenang, lucky yg pilih ;)

good luck yep ain! kalau boleh saya nak bagi hadiah kepada semua, tp huhu...