Nuffnang

Followers

Thursday, April 8, 2010

widgetindex. Animasi percuma hiasan blog

Alamak hai... Giler aku teruja dengan blog ni. Untuk pangkat mummy-mummy sepertiku yang sejak azali lagi sukakan benda cute-cute, blog ini memang menambat hati. Bagi yang kerap singgah ke blog ni. Mungkin perasan aku dah tukar icon pengenalan kat sisi kiri blog. Dan tambah satu lagi animation widget. Giler cute!!!

Dengan gaya joget lambak aku masukkan animation widget ni dalam blog. Kalau sudi singgahlah ke blog ini. widgetindex. Berikut adalah antara contoh rekabentuk animasi yang dihasilkan. Nak senang korang klik je widget antara kiri atau kanan blog aku ni. Terus masuk link blog tersebut. selamat berjaya menghiasi blog anda :)



Kalau aku pandai teringin nak bikin animation widget sendiri. Malas nak belajar je. Dasar pemalas! Rungut aku sendiri. hohoho....

4 comments:

i z z a said...

cute...kna ltk jgk kt blog nih..nk bt sndri mmg x pndai

Wansteddy Tales said...

cun eks. akak yg flat design boleh la. klu animation serender. nnt nk masuk kusus flash dah pro nnt blh buat sndri cey ceyyy berangan!

chempaka iris said...

SaLam...erm,
boleh tak ajarkan saye mcm mane nk letak image kt blakg title blog tu..dari image nuffnang..saye dh try klik kt nuffnang tu, tp x bloeh la..
terime kasih..

Wansteddy Tales said...

anak kak ani ~ akk cuba fhmkan, macam ni kot:

adik save image dr nuffnang
klik tab: design - Page Elements - klik edit header - upload picca ke dlm Configure Header - lps siap upload picca yg dikehendaki, klik pada Behind title and description pd bahagian placement

good luck yep ><