Nuffnang

Friday, May 21, 2010

aku seorang wanita api

Ini aku taip balik dari majalah Eh! bulan Mei 2010.
Wanita Api
Zodiak ~ Aries, Leo dan Sagitarius
Mempunyai kekuatan diri dan biasanya enggan menerima pendapat orang lain walaupun ia benar.
Seorang yang artistik dan sukar dijangka, tetapi biasanya romantis dan tidak pemalu.
Mempunyai personaliti yang suka menguasai dan mendominasi tetapi boleh mengimbangi sifat-sifat ini dengan sikap pemurah, mesra dan meunjukkan sifat mendalam terhadap sesuatu yang disukainya.
Suka Berterus terang dan tidak berselindung menyebabkan orang yang dikasihi merasa sedih dan terhiris.
Jujur dan mahu hubungan peribadi berjalan lancar.
Perangai sang isteri berunsur api ~
Wanita bersifat api terkenal dengan kehangatan cintanya kepada suami serta kuat cemburu. Cergas dan cepat gerak laku, menjadikannya seorang ayng cekap dalam menguruskan hal-hal rumahtangga dan juga penasihat yang baik kepada suami.
Komenku:
Aku ni anak ketiga dalam lima beradik. Dah berunsur api. Kendian lahir pulak dalam bulan 12 berzodiak sagitarius, unsur api jugak. Macam manalah emosi aku selalu tak membara? Asyik berapi je kiri kanan. Panas... panas....!
Harap maklum aku perempuan berunsur api.
Tapi aku tidak Hot! hahahaha....

2 comments:

yantz-yeem said...

sama la aku bintang leo gaks...ada persamaan!!!hehehehe...aku panas bertempat heheheh...

Wansteddy Tales said...

k.yantz... aku panas xde tempat punya. pntang tercuit! cepat je naik hangin ><

tp cepat sejuk kalau kena gaya. cuma jgn diprovoke je. lagi marak aku punya panas hahaha