Nuffnang

Monday, May 17, 2010

Miss Ba Ba ~ rampage contest

Seperti yang aku janjikan, andai papercraft rekaanku ini berjaya disenaraikan dalam senarai peserta akan aku tayangkannya di sini.

Karektor kambing biri-biri betina. Sebenarnya nak letak reben pink tapi dah 'dimakan' warna muka Miss Ba Ba ni pulak. Hijau pun hijaulah.
Jemput-jemput tolong vote dan tinggalkan komen untuk penyertaanku yep. Klik pada icon bernama Wan Hairulshifah Binti Wan Zahari. Trimas! ^^

6 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

uiks, cute lah kak wan! ieda suka!! nnt ieda tlg vote kan k :)

Wansteddy Tales said...

ieda... trimas ieda ^^ plan nk reka bnyk2 lg bentuk papercraft. rajin xrajin je la huhu

QuEeN Of 2 Heroes said...

waaah...ketipnya akak...cumil... :)

CatlinaFly said...

comelnye!kiut giler!!!nak vote tu camne?dah pernah gi sane tapi tak tau camne

Wansteddy Tales said...

nadia... trimas ^^ cubaan pertama papercraft bentuk sheep tu. ada yg xpuas hati sket. esok2 nk kena repair lagi hehe

Wansteddy Tales said...

cat ~ trimas ^^ juz klik pada pic akan keluar thumbnailnyer sekali. myb amik masa sbb website tu guna animated bnyk sngt huhu