Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Thursday, June 3, 2010

Hadiah sempena Eriem Giveaway

Alhamdulillah khabar gembira lain hari ini. Selepas menjengah blog Ena aka Mama Aqif, terima khabar gembira. Aku menangi hadiah saguhati sempena sertai giveaway Eriem birthday.

Aku dah cakap awal-awal kat Ena. Aku ni memang tak pandai dan teruk bab-bab nak mengarang slogan, madah-madah segala. Senjata aku hanya pada design hahaha... Tu pun selalu kalah jugak wuwu.... Tapi bila menangi hadiah saguhati ni, hatiku berbunga-bunga lagu Olala KRU. Nampak tak aku sedang berjoget-joget ni? Nampak? Ye... aku happy. Terima kasih banyak-banyak pada Ena dan Mummy Eriem kerana sudi memilihku sebagai pemenang saguhati. Kepada semua pemenang giveaway ini Tahniah diucapkan.
Meh kita joget sama-sama!

No comments: