Nuffnang

Friday, June 4, 2010

Handmade card pertama

Sebelum rekabentuk kad kraf, aku bina dulu dolly untuk Ena dan suami. Aku rujuk gambar perkahwinan Ena. Baju bersadning Ena berwarna emas tu memang menambat hati. Justeru aku warnakan dolly Ena dan suami dengan pakaian pengantin berwarna emas.


Ena & suami versi dolly wansteddy


Selepas siapkan sedikit sebanyak pengubahsuaian, barulah kad kraf ini dibina sepenuhnya. Aku memilih tema warna merah pink simbol cinta. Mulanya nak letak tema serba putih tapi warna akan ditenggelami dolly nanti.


Kad kraf tempahan dari Ena
Saguhati untuk Ena. Aku sediakan kad hiasan meja. Boleh diletakkan dimana-mana sahaja sebagai kenangan. Diharapkan Ena berpuas hati dengan hasil kerjaku. Gembira bekerjasama dengan Ena. Terima kasih yep.


15 comments:

thaqif amsyar said...

hehehe mekasih diatas kad yg cantik itu ..suka sgt :)

chugie said...

wan.. cantiknye..

teringin jugak nak buat..berapa wan charge ni ye?

Wansteddy Tales said...

Ena ~ sama-sama kasih ><

Wansteddy Tales said...

chugie ~ trimas ><

kos handmade kad gini:

1) design dolly
2) kad kraf
3) free kad saguhati
3) free pos express

rm10

mama zharfan said...

nice!! and pretty cheap too :)

Wansteddy Tales said...

mama zharfan ~ saya pk mahal. my fren pn kata murah sngt. xberbaloi sbb saya design sndri. bkn copypaste hehe... tp saya pk nak seronok2 kawan jugak hehe. bru start biz harap2 berjln lncar :)

Hati Ema said...

cute-cute.....

Hanz said...

Cantiknyer Wan! Kreatif-lah u...

Wansteddy Tales said...

ema... trimas. ko in hurry ye harini >< aku pown (konon) tp smpt nyelit berblog hahaha

Wansteddy Tales said...

Hanz ~ trimas ><

kinna said...

cantekla wan..murah plak tu..

Wansteddy Tales said...

Kinna ~ trimas >< baru mulakan biz saya pn xberapa nak reti letak harga hehe.. xpe asalkan my design pelanggan happy. itu yg penting ^^'

chugie said...

eh, murah je.. emm nanti nak buat lah!

Wansteddy Tales said...

chugie ~ hehe ><

i z z a said...

cutenyer..murah lak tuh..teringin jgk nih