Nuffnang

Followers

Thursday, July 22, 2010

Goodies Anugerah Style EH!

Hari ini aku terima goodies sempena jemputan ke Anugerah Style EH! yang berlangsung semalam. Wakil yang mengantikan aku, rakan kerja. Satu dari goodies tu dorang serahkan kepadaku. Sepatutnya tak perlu pun. Sebab dorang yang pergi. Tapi bila dah terima set goodies ni rasa seronoklah jugak. Sekurang-kurangnya ada kenangan aku menangi jemputan ke Anugerah Style Eh! Walaupun tak pergi sendiri. wuwuuuu....
Hadiah yang terkandung dalam beg goodies tu pun boleh tahan bestnya. Siap ada tanda harga lak tu! hahaha.. Memang nak kena hargai betul-betullah barangan yang aku dapat ni. Trimas kepada Majalah EH! kerana memilih namaku di kalangan senarai jemputan.
Lebih manis, aku suka sikap wakil majalah ni yang bersopan-santun melayan karenahku sepanjang nak buat jemputan tu. Wakil yang selalu hubungi aku bernama Cindy atau begitulah lebih kurang. Kredit untuk sikap berhemah dan bersabar pada Cik Cindy ini.

Antara hadiah yang terkandung dalam goodies beg tajaan dari Cyber Colors Sasa.com. Beg goodies pink yang sungguh menawan hati tak dapat la aku ambil, takde kamera... huhu....

Cyber Colors All in One Moisturizing Cleansing Water

Cyber Colors Auto Eyebrow Pen

Cun eh! Aku sungguh suka....! Trimas EH! Sudi-sudikanlah cabut namaku sebagai pemenang lagi dan lagi dan lagi! Aku suka Majalah EH! Bukan hanya kerana isi kandungan dalam majalahnya tapi layanan mesra staf mereka. Cool EH!

2 comments:

Mama Zharfan said...

congrats wan..me tak de rezeki lg so far dgn majalah Eh..dh byk kali gak join contest dlm magz tu..rezeki me murah dgn magz under ACP (MWW+cosmo) :)

mazlyna said...

dear,

hadiah cloth pad itu mau ke tidak?...klu tak mau saya mau bagi pada waiting list....klu mau...sial bg alamat yer...

tq