Nuffnang

Tuesday, July 13, 2010

Paddle Pop Elemagika

Korang suka makan aiskrim? Sambil makan boleh join contest best ni "Paddle Pop Elemagika" Contest. Klik sini untuk maklumat lanjut:
Aku tak suka makan aiskrim. Aku rasa gigi aku ni sensitif. Kalau makan sikit-sikit tu bolehlah. Kalau nak baham sebatang dua sekaligus memang lepas tu aku rasa ngilu sepanjang hari. Tak boleh dengar besi berlaga rasa macam menusuk ke gigi ni hehe...
Kepada yang berminat sertai contest ni...
Selamat Berjaya!

No comments: