Nuffnang

Followers

Friday, August 20, 2010

CONTEST SAYA DAN BABY oleh Cik Awynn

Trimas pada Alin Momma Mia kerana sudi tag aku sertai contest ini. Alin ni suka tag aku contest bergambar hehe.... Contest ini dianjurkan oleh Cik Awynn dari blog Bila mata dan hati mula berbicara oleh Cik Awynn. Jom join contest menarik ini. Ikuti syarat mudah dan walla... siap!

Gambar diambil semasa ikuti en.hb bekerja di Kuala Terengganu. Rasa kebas bontut duduk 8 jam KL ke KT! huhuhu.... Aku dengan rasa bestnya nak tag K.Yantz dan Chugie. Sebab dorang pun punya anak dara comel lagi menggeramkan!



Tarikh tutup penyertaan pada 9 september 2010

3 comments:

alinalan said...

Hehehe slalu tengok gambar dolly jer nk gak tgk gambar cik wan... good luck ek!!

Wansteddy Tales said...

mommaMia ~ saya selalu negatif thingking bab2 contest bergmbo ni alin huhuhu... tp menjoinkan diri jugaklah. tgk nasip hahaha

Cik Awynn said...

penyertaan diterima. good luck ye :)