Nuffnang

Followers

Thursday, October 14, 2010

Icon terbaru NUFFNANG

Hari ini sebuah kejutan buat aku bila masuk laman Nuffnang. Kejutan tu tak lain tak bukan... icon baru sebagai tambahan gadget sedia ada di bahagian tab Nuffnang! Icon terbaru itu ialah GETTING STARTED dan Blogger Bio. Apakah kepentingan dua icon ini? Ia saling berhubung antara kedua icon.

Icon GETTING STARTED memberi panduan tepat cara mendaftar dan menjawab banyak persoalan lazim berkenaan Nuffnang. Selain itu turut memaparkan icon Do's and Don'ts yang memberi penjelasan jelas tentang syarat menjadi ahli nuffnanger berjaya.

Blogger Bio adalah icon yang mengantikan icon survey blog yang terdahulu. Lengkapkan survey ini sekerap yang boleh. Tujuannya untuk menarik minat pengurusan Nuffnang memajukan nama kalian kepada para pengiklan. Menarik kan? Kalau tak kerana inifo ini, aku pun tak tahu fungsi borang survey ni tau.

Menariknya icon ini ialah ciri pengenalan laman Nuffnang paling mudah bagi blogger baru yang ingin berjinak-jinak dengan nuffnang. Jujurnya jika icon ini sedia ada setahun yang lepas, tak perlulah aku pergi dari blog ke blog raih simpati ajarkan aku pasang nuffnang dalam blog (kisah benar :) Beruntung bagi nuffnanger baru kerana kedua icon ini memberi banyak kelebihan dan kemudahan kepada kalian.

Trimas kepada pihak pengurusan Nuffnang yang menghasilkan icon terbaru ini. Semoga icon ini menambah manfaat dan memudahkan perjalanan kita untuk aktif berblog!

4 comments:

tgsaqura said...

ooo...mcm tu yer...(im new)..huhuu

Wansteddy Tales said...

MyZone~theUn4given ~ akk da lama berblog tp nuffnang mmg mcm budak tadika. lmbt pikap :) still belajar :)

AyuArjuna BiGoshh said...

wan...baru perasan..terima kasih kerana membuka kan mataku...me sgtlah x alert ..heheh

Wansteddy Tales said...

AyuArjuna BiGoshh ~ hehe... sy pn nyaris je lepas pandang :)