Nuffnang

Wednesday, October 13, 2010

MILO Peraduan WARNA-WARNA JUARA

Anak anda berbakat dalam mewarna? Jom sertai contest mewarna anjuran MILO ni. Kalaulah terbuka kepada semua peringkat usia, gigih aku mewarna jugak ni. Biarpun dah lama tak pegang pensil warna, nak mewarna punya pasal sanggup asah skil lama balik hahaha....



Nak tahu lebih lanjut boleh semak MILO® Peraduan WARNA-WARNA JUARA sini.


4 comments:

siti nurkhijah said...

hari ada jugak nampak borang ni kat kedai..
sebab tak pandai mewarna so tak ambil la...

Wansteddy Tales said...

siti nurkhijah ~ kalau ada adik bawah umur 12 thn boleh la join. kalau etrbuka utk semua harus beli jugak milo kotak (walaupun xsuka) hahaha

Em's Family said...

kalau kite color pun bukan orang tau pun hahahaha - bad bad bad.. no laa im not that bad.. Emir masuk sure kalah punyer :D

Wansteddy Tales said...

Em's Family ~hahaha... itulah tricknya. saya pn confident mana2 juara pn ada pembantu khas ;) kalau x mustahil isu cheating diperbesarkan dalam forum baru2 ni kan hehe