Nuffnang

Friday, October 22, 2010

Nuffnang new icon!


Jumaat. Aku tak berkesempatan pegang kerja tempahan dari pagi. Ini petang baru nak mula semula. Banyak sangat kerja nak buat. Pertama sekali tentulah kerja kat pejabat ni. Tapi buka saja laman nuffnang tadi, aku dikejutkan dengan satu icon comel yang baru! Churp Churp. Icon anak burung biru ni memang tarik perhatian. Cute-cute je. Satu peningkatan baru dari Nuffnang. Tinjau-tinjaulah apa yang ada dalam Churp Churp tu. Enjoy!

3 comments:

chugie said...

a'ah.. ade gak nampak icon tu.. tp x try lg nk guna dan explore!

Wansteddy Tales said...

chugie :) saya pn jenguk2 gitu je belum explore habis lagi. lgpn saya mmg xde twitter :)

SyUhAdA said...

ada icon bru lg..
xpasan la plak td..