Nuffnang

Followers

Monday, October 25, 2010

Read & Win The Star CONTEST!


Lagi menggila aku update contest hari ni. Contest ini khas untuk Sarawakian! Okes, bagi sesiapa yang suka beli surat khabar The Star, jangan buang headernya okey. Simpan dan anda layak untuk menyertai contest anjuran The Star! Kalau tak minat nak join simpan keratan header tu pos kat aku. Untung2 aku menang aku bahagi hadiah dengan korang. Confirm! hahhaa.... Sedihnya aku tak dapat joinnn.... wuwuw.... Tapi bestnya cuba tengok tarikh tutup contest tu. Pada 19hb! Masa dan ketika besday aku, ko.... tumpang jakun jap hehe....

Grand Prize: Sebijik kereta yang sedap diduduki dan dipandu kemana2 sahaja. Jenis kereta, sila rujuk gambar hahhaha....


Tempat pertama: RM3000
Tempat kedua: RM2000
Tempat ketiga: RM1000
Saguhati (7): RM500


Sila rujuk sini untuk maklumat lanjut:

No comments: