Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Friday, October 15, 2010

Won MAY contest!




Alhamdulillah aku terpilih sebagai salah seorang pemenang contest anjuran facebook MAY. Aku menang soalan bernombor Q58. Menariknya aku memang tak taruh apa-apa keyakinan untuk menang, selain cuba-cuba nasip pertaruhkan bakat menulis.

Terharu, suka dan gembira. Tolong jangan tanya aku apa hadiahnya. Aku pun tak tahu. Aku tak ingat walaupun dah baca sekali syarat dan peraturan contest ni.

Untuk pengetahuan kalian. Aku bukan jenis comper yang akan selidik dulu jenis hadiah. Sebaliknya aku teliti dulu syarat pertandingan. Kalau rasa best, senang dan memang jenis yang aku minat. Aku join tanpa letakkan harapan tinggi.

Harus aku katakan aku memang kurang pakar bab-bab contest slogan dan mencipta karangan. Pertama kerana keyakinanku rendah untuk menang. Kedua kerana aku ni suka merapu je. Dan tak sangka soalan Q58 beri peluang kepada aku tunjuk bakat merapu dan menang!

Trimas banyak-banyak admin MAY!
Sayanglah korang semua....!

5 comments:

CaDLyNN said...

congrats! menang lg ye..
murah rezeki :)
chaiyok2..usaha lg :)

Mama Zharfan said...

congrats yer wan!!!!

Momma Mia said...

perghh congrat Wan

SyUhAdA said...

thniah~
msti hadiah dia bes~
hehe

Wansteddy Tales said...

trimas semua :) contest tu ongoing jom la join sama ><