Nuffnang

Followers

Tuesday, October 12, 2010

Won Voucher GAP!

Petang hari mataku celik penuh segar dari kantuk yang berleluasa tadi! Alhamdulillah kali ini aku menang voucher GAP anjuran GAP Malaysia facebook! Trimas, trimas, trimas kepada penganjur yang sudi memilih namaku antara pemenang bertuah. Hadiah yang bakal kuterima ialah voucher GAP bernilai RM100! Syukur... rasa seronok dan segalanya berbaur sekarang :)


Sungguh tak sangka gambar yang rendah kualiti pixelnya terpilih antara pemenang bertuah. Aku ambil picca bas Hop On Hop Off dari dalam keretaku yang sedang bergerak ketika dalam perjalanan nak ke KLCC. Terpaksa zoom kamera digitalku sebab bas tu dah agak jauh. Sebab tu picca tu agak kabur. Memang ada gaya-gaya paparazzi dah aku masa tu siap paksa hb slowkan kereta. Mujurlah tak kena hon dengan kenderaan di belakang. Hehe... Agaknya dorang pun faham dan bagi peluang aku nak join contest anjuran GAP ni. Ecey... boleh pikir gitu.. hahaha...


Berikut adalah nota dari pihak admin GAP dalam wall facebook mereka. Ini hadiah voucher GAP kedua berjaya kumenangi selepas contest majalah Women's Weekly dulu. Trimas GAP! Saya sangat suka!
Hari yang ceria untuk berjoget sakan di waktu petangnya!
Yeaaahowwww...!

8 comments:

tiefazatie said...

tahniah sis!

Unknown said...

thniah yer~

Mama Zharfan said...

congrats wan..eles cikit heheh sbb me tak pernah menang voucher GAP :p

CaDLyNN said...

bestnye! congrats~

Wansteddy Tales said...

tiefazatie ~ trimas ifa :)

Wansteddy Tales said...

syuhada ~ trimas :)

Wansteddy Tales said...

mama zharfan ~ trimas, coming soon k.suziey :) insya'allah akan masuk rezky GAP utk k.suziey juga :)

Wansteddy Tales said...

CaDLyNN ~ trimas :)