Nuffnang

Followers

Monday, December 6, 2010

Jipaban – My 2010 Santarina


Kat mana nak shopping baju dan aksesori cantik penuh glamor tanpa perlu keluar rumah? JIPABAN!

Yup! denngan hanya satu klik anda terus dibawa ke dunia fashion yang penuh keindahan, mengikut trend dan yang paling best, dengan harga berpatutan!

Kalau dulu, nak keluar shopping pun makan masa. Nak kena bersiap bagai pastu nak kena bersesak kat dalam mall. Sekarang tak perlu lagi. Semak saja laman web JIPABAN macam-macam ada. Lebih menarik, setiap satu item dipaparkan dengan harga, label, penerangan produk dan saiz. Mudah dan tepat!

Sempena sambutan perayaan Krismas akan datang, Nuffnang dengan besar hati memperkenalkan Jipaban di dalam blognya. Lebih manis, Jipaban dengan murah hati akan memberi hadiah kepada nuffnanger yang bertuah!

Hadiah untuk:
kakak

Hadiah pilihan:
Cream Laceback (klik untuk direct post pilihan)

Kenapa ia jadi pilihan:
Titipan permintaanku buat Jipaban:

" Jipaban oh Jipaban...
saya ada permintaan
Kalau boleh silalah tunaikan
Agar dapat berikan kegembiraan
Pada kakakku yang punya impian
Ingin bergaya katanya hanya angan-angan
Kerana mengikut fesyen, ia khayalan

Wahai Jipaban tolong tunaikan
Angan-angan beliau jadikan kenyataan
Dengan Jipaban kakak jadi rupawan
Trendy dan stylo kan jadi ikutan "

Kakak bakal timang cahaya matanya yang keempat mac 2011 nanti. Sebagai seorang ibu bekerjaya sepertinya, tanggungjawab di rumah dah tempat kerja memang mengusutkan. Kadang-kadang gaya fesyen kakak tak munasabah digayakannya. Mungkin faktor sibuk yang mendorong kakak bergaya ikut suka. Sebagai adiknya timbul juga keinginan hadiahkan sesuatu yang cantik dan sesuai untuk kakak. Kerana tu aku rasa Cream Laceback ini sesuai untuk wanita sepertinya. Walaupun ia kelihatan mewah, harganya sangat berpatutan. Sehelai hanya RM68.37! Tak sampai RM100 pun. Pastinya kalau digayakan kakak, beliau kan tampil mewah, anggun dan bergaya.
Lihat sahaja foto manipulasi yang aku gambarkan. Ternyata ketrampilan kakak lebih sesuai dengan gaya Jipaban!

Jipaban keluarkan pelbagai pilihan produk. Antaranya pakaian wanita, lelaki dan kanak-kanak. perhiasan diri seperti barang kemas dan koleksi beg tangan. Pelbagai gadget elektronik untuk telifon bimbit, kamera dan lain-lain. Koleksi kasut. Koleksi alat permainan dan anak patung. Berikut aku persembahkan antara produk yang dijual melalui laman Jipaban. Pelbagai jenis ada. Aku share produk yang aku gemari disini. Enjoy!

Menarikkan! Jom sertai contest anjuran Nuffnang. Dan mesti lawat Jipaban untuk koleksi pakaian yang penuh trendy sekarang!

No comments: