Nuffnang

Monday, February 28, 2011

Won voucher 7-Eleven worth RM800!

Alhamdulillah... rezeki yang tidak disangka-sangka. Aku menang contest Gr8at Rewards anjuran 7-Eleven! Trimas tidak terhingga pada penganjur. Inilah rezeki yang lumayan buat aku awal tahun ini. Hadiahnya vouchers 7-Eleven bernilai RM10 x 80 = RM800! Syukur...sangat.
Biasanya tengok dalam TV je orang susun duit banyak-banyak macam ni. Aku dapat susun voucher! Memang besh... Dapatlah membeli belah sakan di 7-Eleven lepas ni. Voucher ini sah sehingga tahun 2012. Alhamdulillah... Sungguh teruja dengan hadiah ini. Kredit pada Yus, yang memaklumkan akan berita gembira ini. Trimas Yus... Jasamu kukenang! Tahniah gak kat kawan aku yang menang contest ni bersama.

Sebenarnya hajat ke Times Square jumaat lepas sebab nak redeem voucher ini di Jalan Imbi. Walaupun perjalanan awal ada sedikit masalah. Namun segalanya lancar bila voucher selamat di poket :) Trimas juga atas layanan mesra staf 7-Eleven!

14 comments:

MRS. K said...

tahniah sis!!

Wansteddy Tales said...

trimas mrs.K ;D

yantz-yeem said...

wahhh...jom pi 7-e!!! aku nak paw air...kopok...slurpeee...apa lagi eks..eskerim..hahahaha

Cik Dya said...

waaa bestnya kak dapat voucher...wat laa GA kasi saya satu..hahaha (mmg muka tak malu betol!)

syawalsimpsons said...

TAHNIAH

AyuArjuna BiGoshh said...

da beshhh

nur said...

tahniah..
Jemput ke:ALL IN ONE

Mama Yusra said...

beshhhh sgt2 kn..tahniah wan..tmpang hepi.. :)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

luahan hati wan hari tu didengari Nya kan :)
tahniah wan...

CaDLyNN said...

congrats wan!

mummymer said...

wah... inilah dia yer.. :) lepas ni boleh beli milo, pampers dekat sini lah (cewah macam kite pulak yang menang).. congrats!!

Mama Zharfan said...

congarats!!!!!!! tumpang hepi :)

Wansteddy Tales said...

Trimas semua ^^

Ezay Hadry said...

kak wan da beshh laa...byk kot RM800
ezay nak RM10..beli topup..bhahaha