Nuffnang

Sunday, April 17, 2011

The Cheshire Cat

The Cheshire Cat, salah satu watak dalam animasi Alice In Wonderland. Suka tengok karektornya yang nakal tu. Lukisan ni aku gunakan mix media. Pensil warna, pen marker dan pen hitam.
Sila klik gambar untuk paparan lebih jelas. Sengaja nak dedahkan spoiler hasil lukisan aku yang terbaru. Gambar-gambar progres lukisan masih tersimpan dalam external hardisk. Kena cari card reader pula nak upload gambar segala tu. Sudahnya aku putuskan dedahkan sedikit hasil lukisan yang siap diwarnakan. Lukisan ni aku scan untuk simpanan. Lukisan asal dah dihantar pada penganjur. Harap-harap penganjur selamat terima.

3 comments:

Ezay Hadry said...

cantik2 sgt..akak memang berbakat..
nanti ezay nak kahwin ezay cari akak la...opsss!! haha

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

canteklaa... wan masuk pertandingan lagi ye?? hopefully menang

BabyIntan said...

Gud luck wan!

Apa je wan lukis atau buat mmg chantek2 belaka :) Sukeeee banget!

Latest n3: Ampaian Kain-Casa Chenta!