Nuffnang

Tuesday, May 3, 2011

Pemenang Wansteddy Mini Giveaway

Terima kasih atas sokongan para pembaca blog Wansteddy Tales dan Studio. Walaupun blog picisan ini takde kelebihan seperti blog-blog hebat yang lain. Pembaca yang sedikit ini sahaja dah buatkan aku rasa dihargai sangat.  Terima kasih juga pada para peserta Wansteddy Mini Giveaway. Walaupun tahu hadiah yang ditawarkan tidak seberapa, demi memeriahkan jumlah penyertaan, kalian tak ambil kisah soal kuantiti dan kualiti hadiah. Kalau boleh aku nak bagi hadiah pada semua peserta, tapi kerana jumlah yang terlalu banyak, kena fikirkan semula. Atau mungkin aku akan anjurkan giveaway baru. Lebih besh kan ;)

Pemenang dipilih secara rawak melalui laman Random.org. Dua kali klik. Pertama kali untuk 15 pemenang. Kali kedua tambahan 5 pemenang lagi. Mari semak nama pemenang yeh. Sila klik gambar di bawah untuk tatapan lebih jelas.


Tahniah pada para pemenang. Jemput emailkan pada aku Nama penuh, alamat surat menyurat, nombor telifon melalui email: wansteddy@gmail.com. Kalau dapat email harini lagi bagus. Sebab aku akan mula bercuti khamis dan jumaat. Kalau lambat dapat alamat para pemenang, aku akan pos hadiah pada minggu depan ya.

Kepada yang tidak terpilih, jangan sedih kecewa. Insya'allah aku akan anjurkan giveaway lagi di lain waktu. Terima kasih atas sokongan dan penyertaan anda semua. Terima kasih :)

17 comments:

MRS. K said...

tahniah pemenang!!

miss lagi giveaway wan! aiseh..

fieda said...

mekasih....saya email detail...:)

zaikulim said...

zai dah email gak kejap tadi

mama yusra said...

Eh..x sangka naik nama.. :)
TQ SO MUCH!!!Hepi sgt2..

syuhada said...

thniah kpd yg menang.

nanakimie said...

tq sis!da email da..thniah jgk pda yg laen:)

inasepi said...

dah email tq

♥♥Muslimah Vouge♥♥ said...

Salam dah email
tahniah jugak buat pemenang yg lain..

JeNNy LoW(JniE) said...
This comment has been removed by the author.
Hyun Ae said...

alhamdulillah,thanks sis...saya email nti k sbb xtau alamat kolej ni...^_^
first tyme menang...

umiliza989 said...

sy xterpilih oleh en random.org

lea yana@Dr.Nur Liyana said...

terima kasih gk to akk..wlpn xmenang tp hpy coz dpt try minigiveaway ni=) keep up gud writin n sharing..moga Allah mudahkan rezki..amin3x..^^

Suhana Shahril said...

Alhamdulillah...rezeki anak.
terima kasih kpd puan penganjur
Tahniah buat semua yg menang

mama tisya said...

amyeryn tu mama tisya..dlm senarai pemenang ye

aNiM said...

Alhamdulillah..
saya dah email.
tahniah kpd pemenang lain :)

Nida said...

Alhamdulillah... nnti Nida emelkan details

terima kasih

BabyIntan said...

Tahniah pada semua pemenang!

Latest n3: We Now Have Two New Babies In Da House!