Nuffnang

Followers

Thursday, September 8, 2011

My blog join CONTEST!

Akhirnya masuk jugak design aku dalam page contest Utusan Online sempena Kempen Merdeka 2011. Jujurnya aku cuaklah jugak sebab lama dah aku hantar artwork ni pada penganjur.  Sebelum raya lagi aku dah hantar. Tapi hasil design aku tak jugak dimuatnaik ke dalam pages! 


Terfikir ada ke sebab aku tak capai syarat? Rasanya tidak... Tidaklah pula syarat menghadkan begitu begini. Itu yang bagusnya contest ni. Menariknya Wan Hazel pun join contest ni. Boleh jengah hasil kerja Wan Hazel di sini.

Macam biasa.... Aku tak mengharapkan yang tinggi untuk contest sebegini. Pengalaman lalu mengajar aku. Kalau design contest untuk blog, facebook ataupun laman web terbuka begini. Memang peluang tu sempitlah sikit. Ramai lagi yang mantap dengan idea dan strategi.  Apa pun terserahlah pada penganjur yang menilai. Dan pada rezeki yang tuhan nak beri. Kita dah usaha. Seterusnya doa dan tawakal saja. Kawan-kawan semua, doakanlah kemenangan untukku ya... Terima kasih... :)

Untuk melihat hasil kerja aku, boleh klik di sini: Kempen Merdeka 2011

5 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

insya allah wan ada rezeki.. ila doakan utk kejayaan wan!!

Wan_hazel said...

eh dah masuk lah kak..so apa maslah tu???hope akak leh menang tu..Rezeki kita tak taw kan...gd luck kak..Wan pun tak harap sgt nak menang..kalau menang syukur lah kan...

eija_sweetmama said...

goodluck..insyaallah bole menang..sbb mmg cantik dengan semangat 1 malaysia dolly2 yg chumel tu.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Wan..Good Luck!cantik dgn semangat 1 malaysianya.
K.atie nk ucapkan selamat hari raya..maaf zahir batin kpd wan sekluarga.

Wansteddy Tales said...

Terima kasih bnyk kawan-kawan sekalian... agak sukar nk tembusi ni nmpknya. ada yg baru bina blog semata2 nk join. terpk gak, eh... bukan buat blog kemerdekaan. blog sendiri digubah theme kemerdekaan. myb dorg xperasan syarat tu. apa pun pk positif, doa, dan tawakal saja. Doakan wan berjaya ya. Owh tak lupa, doakan juga buat Wan hazel, blogger kreatif. beliau pn join cntest ni. hasil design pn mantap betul! harap2 wan hazel ada peluang menang ;D