Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Friday, December 23, 2011

Won Aladdin the Musical Contest!

Rasa macam dah berbulan tak menulis sejak karangan entry Hari Jadi sendiri yang lepas kan. Nah untuk permulaan, aku nak cerita hadiah hari jadi pertama di terima. Anggap hadiah hari jadilah sebab tarikhnya ngam-ngam pada hari jadi sendiri hehe... musical ni diadakan di Sunway Lagoon.

Terima kasih pada Hot Magazine yang berikan hadiah besh ni! Sayangnya tak berkesempatan nak tonton musical ni. Takde rezeki, huhu... Tapi takpe, malamnya ada hiburan dari hubby dan damia sempena hari jadiku yang ke 29 tahun. Syukur... walaupun raikan dalam suasana santai tetap meriah bila diceriakan oleh anak daraku sendiri. Thanks my laling!

4 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ruginya wan tak pegi... tp yelah kekadang ada pulak hal2 yg tak dijangkakan?

Ummi Dania Yasmine said...

Tahniah ye wan...ber-Aladdin la wan n si kenit tu yer....:-)

Em's Family said...

sayangnya.. emir betul2 enjoying the show.. takpe mungkin ade lain mase nanti

Mama Zharfan said...

me pun burnt gak my tix that i won from visionkl--datenya clash dgn tarikh me attend course