Nuffnang

Monday, February 27, 2012

Won Jom Cuci & Menang Bersama Giant & Dynamo

Menang Jom Cuci & Menang Bersama Giant & Dynamo Contest. Contest bermula dari 13 oktober hingga 31 disember 2011. Perlu beli produk Dynamo RM20 ke atas. Kepilkan dalam 1 borang. Contest berdasarkan lucky draw. Walaupun tak menang hadiah mesin basuh bernilai RM2099 lebih macam kawan baik Wan, Cik Yus. Tapi rasa berbaloilah juga menang dua gym bag atas nama sendiri dan hubby. Syukur alhamdulillah...
Cik Damia bergaya dengan beg gym baru. Kini salah satunya dah jadi beg  kegemaran Damia. Dijadikan tempat simpanan mainan kesukaannya. Dari buku ke segala jenis mainan. Hehe...

9 comments:

Lin Azlina said...

janji ada menang dah okey bagi saya...daripada tak dapat apa2 pun

maszmadi said...

alhamdulillah rezeki,

janji dapat..

Mama Zharfan said...

congrats!! me antar dua entry tapi satu pun tak sangkut heheh tak de rezeki ;)

gewecun said...

tahniah2.besar beg tu...:-)..comel la damia posing..hihihi

Wansteddy Tales said...

lin azlina ~ itu la... okeylah dr xde, balik gak modal sket hehe... act xtau pn berapa nilai beg tu.

Wansteddy Tales said...

maszmadi iyalah masz... tq 4 supot :)

Wansteddy Tales said...

Mama Zharfan ~ guna nama sdnri n proxy. samalah kita kak suzi. lucky draw ni. xblh jangka apa2. tawakal je menang ke xmenang tu :(

Wansteddy Tales said...

gewecun ~ damia tiap kali amik gmbr hadiah, dan2 tu la dia nk posing sama ^^

Mama yusra said...

Tersedak2 plak... :) tahniah wan!