Nuffnang

Followers

Wednesday, March 28, 2012

Dah lama tak membebel rasanya. Selalunya aku membebel bila jiwa kacau. Bersabar juga tapi hadnya kena jaga. Bila diluar kawalan, membebel kat blog tak boleh nak lepaskan habis tekanan. Aku membebel kat famili. Itulah saja geng rapat yang sedia memahami. Dan lagi takde kaitan dengan selok belok kerja. Tak kenal anu dan si polan. Boring-boring dengar aku membebel pun suruh aku bersabarlah jugak.... 

Sampaikan mood nak bersukaria berblog dan FB pun malas. Sampaikan nak umumkan berita gembira pun, malas. Perasan tak aku tak pernah umum keputusan sebelum hadiah diterima? Bukan tak pernah, jarang sangat kot. Sebab serik bila banyak kali dapat pengalaman, benda dah umum, hadiah tak dapat. Tak pun hadiah lambat sampai. Selalunya aku umum kat FB je.

No comments: