Nuffnang

Followers

Tuesday, April 10, 2012

Won Voting Base: Colour Grip Contest 2011

Hadiah tidak terduga sempena menyertai lucky draw, Colour Grip Contest 2011 lepas. Pihak penganjur Faber Castell telah memilih 10 karya kreatif untuk dipertandingkan dalam bentuk vote. Alhamdulillah terpilih di kalangan 10 peserta dan memenangi hadiah istimewa produk-produk Faber Castell dari penganjur.

Sebenarnya agak terlewat Wan tahu pasal contest ni. Secara tak sengaja je lepak kat Facebook Faber Castell. Rupa-rupanya dah beberapa hari contest voting ni berjalan. Sempat pula Wan buat promosi minta jasa baik kawan-kawan FB dan blog tolong vote. Syukur... ada juga yang sudi membantu. Pada kawan-kawan yang tolong klik like, jasa kalian sangatlah dihargai. Ada yang sudi promote lagi kat blog dan facebook masing-masing. Lagilah terharu Wan rasa. Hanya Tuhan yang akan membalasnya. 

Hadiah yang diterima seperti gambar yang di atas sekali. Yang paling gembira tentunya Damia. Damia suka sangat dengan gunting dan warna pensil Faber Castell ni. Beria nak belajar teknik mengunting, tapi Wan tak buka pu pakaging ni. Sebab pertama, Damia kalau tunjuk bakat buat kraf, habis semua kertas termasuk buku koleksi buku Barbienya jadi bahan. Kedua sebab tak tahu lagi ketajaman gunting ni. Mampu mengunting kertas yang tebal juga.

Borang peraduan Colour Grip Contest 2011. Tahniah kat adik-adik yang memenagi hadiah utama. 3 buah myvi! Kalau tak salah, 2 daripada pemenangnya masih belajar di sekolah menengah lagi. Memang sudah jadi rezeki masing-masing.... Tahniah!

3 comments:

Mama Zharfan said...

congrats wan!

Cutemama1702 said...

salam perkenalan....tahniah...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

haha yg ini ila join tapi tak buat apa2 pun.. mana ila reti kretip2 nie kiki