Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Monday, July 23, 2012

Aliya Damia menunaikan solat Zohor

Sejuk hati melihat anak sendiri mendoakan kesejahteraan kita kan...

Wan ajar Damia tunaikan solat Zohor. Walaupun kena follow sebijik-sebijik kata kita, tapi alhamdulillah... selamat 4 rakaat ditunaikannya. Siap dengan bacaan doa. Yang pastinya kena follow jugak. Sebab Damia doa yang paling digemarinya doa makan. Pelan-pelan kena dilenturkan bab-bab agama ni. Melentur buluh biarlah dari rebungnya. Maksudnya~ Mendidik anak biarlah sejak mereka kecil lagi

Mudah-mudahan Aliya Damia menjadi anak solehah yang taat pada kedua ibu bapanya, amin...

6 comments:

gewecun said...

amin..sejuk auntie tengok damia solat..comelll pulak tu..:-)

Ezna said...

lar...cutenyer lah dier. tu telekung dia ke? Nak cari telekung kanak2 meh cari me yer....harga sangat best!

AyuArjuna BiGoshh said...

alololoolo comey sungguh bakal menantu mummy ni

Wansteddy Tales said...

GeweCun, kena psiko ajak dia belajar2 skrg ni. kot tak pikir nk main je ^^

Wansteddy Tales said...

Kak Ezna, Telekung hadiah dari 'mama' mak ngah dia. besar lagi. insya'allah kalau ada rezki nk beli juga telekung cantik2 dgn kak ezna :)

Wansteddy Tales said...

kak Ayu... bakal menantumu ni kdg2 mahu juga dibawa solat jemaah ^^ alhamdulillah...