Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Saturday, November 10, 2012

Khabar kemenangan berganda

Alhamdulillah... semalam berduka, harini terima ganjaran atasa perasaan redhanya. Terima dua berita kemenangan yang tidak disangka. Pertama sempena sertai peraduan Panasonic. Disebabkan dah ada pemenang maklumkan terima email dan Wan semak box takde pun email masuk. Hati luluh dan abaikan. Hidup kena diteruskan. 

Tapi tak sangka, rupanya nama Wan dah sedia ada dalam senarai pemenang. Ada kemungkinan email tak sampai. Ini bukan pertama kali Wan kena. Sebelum ni PIC peraduan Sofy pun cakap dorang dah email maklumkan kemenangan pada Wan. Tapi Wan tak respon balas. Bila Wan semak inbox email memang takde email-email dari luar. Wan hanya boleh syak email Wan dah kena hack atau sesuatu darinya. Apa pun ada juga berita baik dari masalah ini. Terima kasih pada adik Dyat yang sudi maklumkan berita tu. Kalau tidak, sampai sekarang Wan tak tahu pun Wan menang peraduan Panasonic Evolta tu. Cerita lanjut kena tunggu Wan dapat hubungi PIC bertugas :)

Berita keduanya kemenangan peraduan majalah Mingguan Wanita. Menang hadiah tempat ketiga iaitu rantai tangan emas tajaan U&A Enterprise. Kemenangan bersama kak Ezna dan cikgu Ismail. Alhamdulillah... Wan tak sangka entry Wan terpilih. Wan tengok entry-entry dahsyat peserta lain, jatuh harapan Wan nak menang apa-apa. Namun bak kata kawan, Kalau DIA nak beri, DIA akan beri. Kun Fa Ya Kun.... Alhamdulillah... Syukur padaMU...

8 comments:

Liza said...

Wan, tahniah!! Tringin nak jadi comper tegar mcm Wan tapipenuh banyak kegigighankan? Anyway, tahniah!!

Mama Zharfan said...

congrats!!

Wan Amira said...

tahniah wan.. wan.. kadang2 email masuk dekat spam , cuba wan check

Mrs. Hilmy said...

cngrats wan..sgt best dpt blink2 n tv tu...

Mrs. Hilmy said...

cngrats wan..sgt best dpt blink2 n tv tu..

gewecun said...

tahniah wan:-)

#ciksuzlin said...

Tahniah kak :)

Kita follow sini. Salam perkenalan.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

TAHNIAHHH