Nuffnang

Followers

Monday, November 5, 2012

Won peraduan Kids Bathtime Fun-Venture! Photo Contest

Pagi tadi call penganjur untuk kepastian. Alhamdulillah... menang hadiah saguhati peraduan Kids Bathtime Fun-Venture! Photo Contest. Contest ini anjuran Wipro Unza. Hadiah bagi 20 pemenang saguhati berupa hamper Carrie Junior bernilai RM100. Difahamkan senarai pemenang tidak disiarkan di mana-mana. Bagi peserta yang nak tahu keputusan, kenalah berhubung sendiri dengan penganjur. 

Ramai kenalan Wan yang ikut menang sama. Salah seorangnya menang hadiah utama peraduan ni bernilai RM10,000! Wuhoooo.... Tahniah Lely. Tahniah juga pada kawan-kawan semua. Walaupun sekadar menyandang hadiah saguhati tetap rasa bersyukur dan gembira. 

Terima kasih pada my pingcess Aliya Damia yang jadi model mommy haritu. Walaupun Damia tak betah berposing, lepas dipaksa-paksa. Bergayalah juga ^^ Yang penting anak happy. Menang kalah adat bertanding. Besar atau kecil ganjaran diterima semuanya ketentuan dariNYA. Bersyukurlah seadanya :)

7 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

tahniah menantu, hahahahah

yumielufya said...

tahniah..tumpang happy untuk WAN dan diri sendiri...

Unknown said...

menang lagi!! mana gambaq yg menang tu? :D

kumanx.blogspot.com

Wansteddy Tales said...

Alhamdulillah... rezeki menantumu berposing kak ayu ^^

Wansteddy Tales said...

Tahniah buat Yumie juga. tak sia2 penantian dan kesabaran itew kan ^^

Wansteddy Tales said...

Kuman Chaos nanti free saya publish dalam blog. xmenarik mana pn. gmbr juz dlm rumah gamaknya sbb tu kureng menambat hati juri ^^

Wan Amira said...

tahniah wan, tahniah semua, boleh pulak organizer tak nak bagi tau result :)