Nuffnang

Followers

Friday, November 13, 2009

koleksi banner dan badge wansteddy



Menukar badge baru


Sempena blog baru, wansteddy... aku dengan berat hati menukar badge di bahagian profile kepada yang baru. Sebab aku tak nak blogger confuse pada blog lama dan yang baru. Aku bina badge baru nak bagi sepadan juga dengan nama blog ini yang dinamakan atas nama aku sendiri.

Kat bawah aku sertakan sekali badge lama dan badge baru dalam blog aku. Frame yang sama tukar wajah je. Tapi aku masih sangat suka wajah anak aku dalam frame tu :-)

Badge lama wajah anakku

Badge baru wajah sendiri



Koleksi design header wansteddy
Semalam aku design 7 banner untuk blog wansteddy ni. Tapi harini aku cuma tunjuk 4 contoh design saja. Sebabnya lagi 3 design tu sama jenis je dengan yang 4 design di atas. Ubahsuai pada font dan layout serta warna saja. Jadi aku rasa tak perlulah aku tunjukkan design pengulangan.

Aku ni jenis suka bereksperimen dengan banyak design. Kadang-kadang kerana tak puas hati dengan font, warna atau layout saja aku dah bina lebih2 design lagi. Bergantung pada tahap kepuasan hatiku sendiri. kui3...

Ya... aku suka warna merah jambu. Jadi design banner aku berkonsepkan warna merah jambu atau peach. Kalau aku dah fedap dengan design header sekarang aku akan tukar2 pada yang dah siap di design sekarang. Atau mungkin aku akan bina lagi dan lagi header wansteddy sampai aku puas hati!

catatan tambahan: Tengah sibuk dengan kerja2. Kawan-kawan ada yang mintak tolong buatkan header dan ilustrasi karikatur wajah dorang. Kalau aku tak sibuk, aku akan design dan lukis segera :-)

No comments: