Nuffnang

Followers

Tuesday, January 5, 2010

Rancangan aku nak anjurkan giveaway

Aku rasa nak buat satu giveaway. Kalau dah namanya giveaway tentulah syaratnya mudah2 saja. Aku tak nak buat yang kusut2kan fikiran peserta. Buat je satu entry khas pasal giveaway aku nanti. Hadiahnya pun simple je sebab aku nak hadiahkan pampers pureen hadiah dari pertandingan bayi fotogenik yang disertai Damia baru-baru ni. Damia memang tak pakai pampers lain selain mamipoko sebab Damia ada alahan dan eczema. Sayang saja pampers yang dihadiahkan tak digunakan. Aku nak hadiahkan pada nanny Ma, babynya kecil lagi. Saiz pampers yang diberi (M) dan (L). Tak sesuailah pulak.

Cadangan aku, hadiah akan diberikan kepada peserta mengikut saiz pampers mereka sekarang. Kalau ada tambahan hadiah mungkin aku akan umumkan kemudian. Tapi hadiah utama pampers bersaiz (M) dan (L). Jadinya dua peserta layak menang hadiah ni.

Sapa-sapa pun boleh join giveaway ni. Tapi lebih baik kalau dimenangi oleh peserta yang punya anak yang pakai pampers. Lebih baik yang pakai pampers saiz bersesuaian. Ek, korang faham ke apa aku merepek ni ha? Kalau tak faham takpe, aku ceritakan lebih lanjut dalam syarat-syarat penyertaan giveaway nanti. Sambil2 ni aku nak design banner dan pikirkan tajuk giveaway sekali.

3 comments:

onniey84 said...

nak nak....
boleh ker? hehehehh

Eliss said...

my nuha dah pakai XL :P
x leh nak join.hihihi

Wansteddy Tales said...

oniey...dialu2kan penuh semangat!

elis... nak join pn ok, kalau ada ank sedara ke sapa2 nk diberikan okey gak kan.

join je bg meriahkan majlis. kataku sebagai promoter tetapnya :)