Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Tuesday, February 9, 2010

Payudara Berulat

http://cikmin.com/wp-content/uploads/2010/02/ulat.jpg

Pendekkan cerita, gambar di atas adalah payudara. Apa yang berlubang-lubang dan putih-putih tu? Ye... inilah dia...

ULAT! Apa puncanya? Tak pakai bra yang bersih. Lebih tepat lagi memakai bra kotor yang sama berulang kali. Kalau korang nak tahu tengoklah kat link ini:

http://www.facebook.com/photo.php?pid=99009&id=100000384492192&ref=m


4 comments:

Natasha said...

wah!!!! kak tash 1st!!!


euwwwwwwwwwwwwwwwwwww berulat ker??? yuckssssssssssssssssssss..


cam mana nak menikmati adegan ranjang cam tuh (opsss)...

wansteddy said...

wuuu... sentap giler tgk pic tu memula k.tash. ngeri gile. cmne dia leh thn beberapa hari dlm keadaan sakit2 tu. xsangka2 dah berlubang2 hinggap dek ulat! kesian pn ye jugak.

ps; dlu wan ada pngalaman bengkak susu smpi kne operate tau k.tash... msa tu allah je tahu azabnya sakit tu. tp syukurlah tak smpi ke tahap perempuan ni. ini sungguh2 dh kritikal. menakutkannn... nauzubillah, mintak simpanglah dr kita.

Ain said...

nauzubillah....

geli tengok ulat2 tue...

wansteddy said...

tu le.. cmne dia leh tahan berhari2 sakit dihurung ulat tu T____T