Nuffnang

Followers

Monday, February 8, 2010

Pemenang Giveaway Pampers4free

Kemenangan berpihak kepada peserta yang berikut. Tahniah3x kepada semua pemenang giveaway ini. Semoga kemenangan ini meningkatkan semangat kalian terus aktif dalam arena contest + giveaway dalam dunia blogging!

Pemenang bertuah yang terpilih
melalui cabutan bertuah
:

MINI HAMPER I saiz (L)
Arissa Soleha

MINI HAMPER I saiz (M)
Ema82Red

MINI HAMPER II
Zana (M)

MINI HAMPER III + CD Spongebob
Dp Luv Sriyha (L)

SAGUHATI
Nur KN (L)
Laila Sanuri (M)

Pertama sekali, nak mintak maaf sangat-sangat sebab tak disertakan dengan bukti bergambar. Dengan sukacitanya aku menambah beberapa item hadiah, pun tak dapat nak tunjukkan di dalam entry kali ini. Puncanya my kamera tertinggal di rumah (kes cuai punya pasal huhu). Aku sendiri ingat-ingat lupa hadiahnya. Insya'allah malam karang kalau internet boleh jalan, aku paparkan nama pemenang dan gambar hadiahnya sekali. Sedihnya sebab tertinggal kamera, nama pemenang hanya diambil menggunakan kamera hensetku, maka kualiti gambarnya kurang jelas.

Kepada yang tidak bernasip baik, aku dan pihak penaja memohon maaf sekiranya tak dapat penuhi hadiah kepada semua para peserta. Sedaya mungkin nak beri kepada semua supaya sama-sama merasa. Tapi adat pertandingan... (aku tak sebut ayat berikutnya yang aku sendiri tak suka dengar huhu). Harapan aku kalian terus berusaha dan ikuti perkembangan dunia contest+giveaway blogging yep.

Kepada para pemenang sekalian, sila tinggalkan alamat rumah atau pejabat ke alamat emailku: washifalo@yahoo.com.

Kepada pemenang MINI HAMPER III + CD Spongebob iaitu Dp luv sriyha, sila emailkan kepadaku: washifalo@yahoo.com dan my sweet penaja K. Sari : sarisaffari@yahoo.com. Puan akan menerima hadiah dari kedua-dua penaja bersama :)

Diharapkan semua pemenang dapat memberi alamat mereka pada tahap segera untuk proses penghantaran hadiah.

Sekali lagi aku dan mewakilkan my sweet penaja, K. Sari mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua peserta yang telah sudi bersusah payah menyertai giveaway ini. Semoga kita terus kekal berkawan dalam dunia blog, insya'allah :)

Sayang korang semua!

8 comments:

Nia said...

isk..isk..tu la i tak sempat nak join..rugi2..(mcm konfirm menang aje kalau join, hehe)

congrats dekat yg menang ya!

Wansteddy Tales said...

mereka menang bergaya heheh...
next contest boleh join lagi.
(wah berhangan nk bikin lg ;)

NzA said...

tahniah kpd semua pemenang....

Bukan Bidadari said...

alhamdulillah..tetibe sopan plak... ; )

Wansteddy Tales said...

tgh pk cmno nk buat pakaging hamper dorg ni k.nza :P

aih, komen td ikut terdelete la ema. tp xpe kita berdua je tahu kui3... tahniah ema ye ;)

Bukan Bidadari said...

teddy : aah aku cari gak tadi... hahahaha

nurKN @ Nur said...

slm sis,
dh emel my home address. can't wait to receive it..
to unlisted_one-->thanks for da wish.

Regards.

Ain said...

tahniah untuk semua pemenang.....