Nuffnang

Friday, May 28, 2010

dua destinasi

Harini ini misi kami sekeluarga hantar abang iparku ke KLIA. Beliau akan berangkat pulang ke Sabah petang ini. Abang ipar datang berkursus di Petaling Jaya. Setiap hari hb akan hantar aku dan abang ipar ke tempat kerja/kursus. Sebab tu hb terpaksa ambil cuti.

Selepas misi pertama keselesai, kami akan teruskan perjalanan pulang ke kampungku Gerik, Perak. Dah lama aku tak jengah keluarga di kampung. Inilah masanya untuk aku bercuti untuk rehatkan fikiran. Itulah sebaik-baiknya yang perlu aku lakukan waktu ini.

Mungkin blog ini akan beku beberapa hari ini. Dan kerja2 rekabnetuk blog terpaksa aku bekukan sementara. Sampai masa aku kembali bekerja aku akan siapkan rekabentuk dalam kadar segera. kalau aku tidak sibuk dengan tugasan pejabatlah wuwu...

Doakan perjalanan kami ke destinasi selamat dan dipermudahkan, amin...

5 comments:

Nia said...

selamat pergi dan balik ya dear!

perak juga ke? hehe..i perak dkt Tapah.

kakyong said...

ohh, balik kg ya,,
kakyong akan berada di Lenggong hari ahad ni.. sepupu suami bertunang

Wansteddy Tales said...

Nia ~ trimas>< da lama tak balik kampung. Happy je rasa ni. selalulah saya lalu kampung Nia cmtu hehe

Wansteddy Tales said...

k.yong~ ahad? wan mungkin nk bawak famili keluar berjalan. xpasti lg kemana. bnyk sngt plan ni. jadi xjadi je hehe

BIONIC WOMEN said...

wa...balik kg adalah sesuatu yg menyeronokkan..x sabar nak balik kg jugak..