Nuffnang

Tuesday, May 4, 2010

Hadiah Wansteddy Giveaway on d way!


Misi pos hadiah sudah selesai.

Legaaaa.... semacam hilang satu beban dipikul selama ni hehe... Iye la menanggung janji dibuat suruh pemenang tertunggu-tunggu. Rasa segan tiap kali nak update entry blog. Nak-nak asyik bagitahu penghantaran hadiah asyik kena tangguh dengan pelbagai alasan. Kalau aku di kedudukan pemenang pun 'berhangin' jugak beb. Mulut je kata "xpe... take ur time" tapi hati tetap teruja menanti-nanti hadiah tak jugak kunjung tiba. hahhaa...

Sekarang dah lepas azab aku. Harap-harap penantian semua pemenang berbaloi. Dan harap-harap sangat semua kiriman hadiah tu selamat tiba ke tangan pemiliknya dalam keadaan baik seperti mana ketika aku membelinya.

Kepada semua pemenang yang dah selamat terima bungkusan hadiah tu, sila-silalah tinggalkan pesanan buatku yep. Sekurang-kurangnya aku tak susah hati kenangkan hadiah-hadiah kalian dah selamat sampai ke belum. Hurm...

Sekali lagi (dan masih belum jemu mengatakannya) Tahniah kepada semua para pemenang! Semoga anda gembira dengan kunjungan hadiah masing-masing :)

Trimas atas kesudian sertai giveaway anjuranku. Lain kali andai murah rezeki, aku anjurkan lagi giveaway ;)

6 comments:

chugie said...

mesti dorang x sabo nk dapat hadiah tu wan.. hadiah yg sangat cute n comei!

ibu_Arifa said...

Ok kak Wan..nanti dah sampai saya roger kak wan.. kak wan jgn lah susah hati yer.. senyum sikit, cak!

nza said...

dh sihat ye...alhamdulillah....

Wansteddy Tales said...

chugie... saya lagi berdebar tunggu reaksi dorg. harap2lah smua kiriman sampai dlm keadaan baik huhu

Wansteddy Tales said...

min... hehe. harap2lah semua pemenang terima kirimannya sesegera mungkin. lg lma kat tgn org lain lagi la risau. kan skrg org dok ngadu2 brgn pos asyik hilang je huhu

Wansteddy Tales said...

k.nza... syukur. moga2 kesihatan ni berpanjangan :)