Nuffnang

Wednesday, May 19, 2010

Tote Boutique-giveaway


Tote Boutique advertising ~ Inginkan beg bergaya? TOTE BOUTIQUE menyediakan himpunan rekabentuk beg serta kepelbagaian item. Kunjungilah TOTE BOUTIQUE sekarang ^^



Nak beg free? Jom join giveaway ini.
Antara beg hadiah
yang bakal dimenangi pemenang bertuah ><


Aku join sebab aku nak beg berjalan untuk bergaya. Tahu tak selama ini aku berulang ofis rumah dengan beg untuk orang beli barang kat pasaraya tu? Betul....! hahaha.... Aku cerewet sangat nak pilih handbag. Sudahnya sampai sekarang handbag aku takde. Hang Bagak ada. Seperti yang kuhangkut kemana saja itu. Macam makcik nak beli belah dah aku ni hihi... Kalau dapat handbag camni, alangkah syoknya ><

Tarikh tutup giveaway ini pada ~ 25th May 2010
Jom beramai-ramai memeriahkan giveaway ini ><

4 comments:

Momma Mia said...

Ish lawa ler header tuh, jeles nih. boleh menang nih... good luck

nza said...

mmg cantik la ttp xde mood la nk join contest skrg...BZ sgt...

Wansteddy Tales said...

mommaMia ~ trimas ><

itu bukan header, juz poster design kekonon utk promosi iklan hehe konon-kononlah ^^

Wansteddy Tales said...

k.nza ~ wan pn jenis ikut mood kak. kalau rajin join, malas contest senang pn xnk join rugi je terlepas bnyk contest best2