Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Thursday, June 3, 2010

Hadiah dari Nur's DarlingHaris Cakes & Cookies

Dengan gembiranya aku nak maklumkan aku dah selamat terima hadiah dari adik Safiy. Maaf sangat-sangat pada kualiti gambarnya. Guna kamera henset. Kamera aku dah hancus wuwu.... Kalau tidak tentu korang pun tertarik dengan kerongsang hasil tangan adik Safiy ni. Teliti sekali hasil kerjanya.
Kerongsang kraftangan ni dah jadi rebutan antara anak beranak (aku dan damia) haha...
Sambil-sambil tu aku turut menempah kek coklat hasil tangan adik Safiy. Sedap betul rasanya. Lain kali kalau teringin makan kek coklat bolehlah tempah pada beliau. Sebab dah tahu kualiti masakannya ><
Sekali lagi, terima kasih pada adik Safiy kerana sudi anjurkan giveaway tersebut. Sangat-sangat terharu dipilih sebagai pemenang bertuah.

2 comments:

nza said...

tahniah.....wah kreatif la...

Wansteddy Tales said...

k.nza ~ kan... saya pun suka design kerongsang ni. super sweet ><