Nuffnang

Followers

Thursday, June 3, 2010

Wansteddy design on foldees contest

Contest ini dianjurkan oleh foldees.com. Sebanyak 6 keping poskad (depan & belakang rekabentuk berbeza) dengan variasi saiz dan rekabentuk telah aku hasilkan sempena contest bertajuk A Modern Fairytale. Kalau berkesempatan aku akan upload kesemua jenis design yang aku hasilkan untuk contest ini.

Muka depan poskad

Halaman dalam poskad (Lipatan dalam)




Penyertaanku dalam laman web foldees.com. Bagaimanapun jika kalian perasan, rekabentuk aku di dalam website ini sedikit berubah dari segi warna. Dan latar belakang dollynya juga ada yang hilang. Mungkin ketika upload file ini kepada penganjur berlaku sedikit masalah teknikal. Aku dah sedia maklumkan kepada penganjur. Harap-harap akan diambil tindakan segera dan positif. Tak puas hati tengok hasil kerja yang tak mengikut rekabentuk asalnya :(


Sukacita aku menjemput kalian ke website ini. Sudi-sudikanlah menulis sebarang komen. Contest ini akan dibuka untuk sistem voting bermula pada 1 Jun - 30 Jun 2010.
Trimas.

No comments: