Nuffnang

Followers

Friday, July 16, 2010

Amaran keras untuk diri sendiri!

"Tolonggggggggglah!!!!!"
Tolonglah save kerja lepas siapkan dalam beberapa minit! Kalau tidak lebur hasil kerja yang dibuat dengan bersusah payah tu dalam masa tak sampai beberapa saat! Adoooooooiii! Geram betul okey! Aku dah la nak cepat. Bila dah ada mood, ada masa, ada idea... meh pulak masalah keempat! Masalah komputer suka meng'hang' -'hang' kan dirinya!
Punah hasil kerja aku yang amik masa berjam-jama ku pulun buat dari tadi. Sia-sia jelah! Haih.... Geram kat diri sendiri je sebenarnya. Cuai sangat! Kadang-kadang asyik fikir nak cepat... nak cepat...! Nak amik masa tak sampai seminit untuk save artwork pun rasa macam tak sempat dah. Bila artwork hilang macam kabut camtu nak nyesal tak berguna lagi.
Haih.... Kesian kat aku...
Aku rasa nak masuk giveaway, nak main game, nak tidur waktu ni! Nak lepaskan tekanan sekarang. Geram sangat dengan situasi yang baru berlaku. Silap-silap aku hempas je meja ni kang... Sabo... sabo... bawak bertendang Wan...

1 comment:

Cik Puan Nurul said...

Releks bro eh sis..pi tgk cerita2 lawakk ke ape reda kn sikit ati tu