Nuffnang

Followers

Wednesday, July 28, 2010

Contest Capture total 20'000


Contest Capture total 10000 tu dah melebihi angka yang ditetapkan.
Sebenarnya dah perasan khamis lalu. Tapi aku bagi masa pemenangnya emailkan kepada aku print scan beliau. Ada kemungkinan blogger bertuah tu tersasar klik. Kemungkinan terlupa pasal contest tu. Atau ada kemungkinan blogger yang tak tahu pasal contest tersebut. Sayang sekali sebab aku tak bukak banyak-banyak penyertaan. Jenuh mokcik nak design banyak-banyak dik... Hadoi! Yang dalam tangan ni pun tahap gegel dah aku nak siapkan huhu...

Demi menghargai jasa baik kalian. Aku bukak semula contest ni. 20'000 total takde masalah kot. Sempatlah aku design pelan-pelan mana yang masih dalam tangan tu.
Kepada yang bertuah: Jangan lepaskan peluang print screen dan emailkan bukti total visitor anda kepadaku di email ini: washifalo@yahoo.com

No comments: