Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Wednesday, July 28, 2010

Harini aku masuk kerja dengan timbunan kerja yang selambak! Dan aku harus katakan kerja-kerja luar pejabat perlu ditangguhkan hari ini sehingga kerja aku siap sepenuhnya. Urusan kerja perlu didahulukan. Maaf sangat-sangat pada pelanggan yang terpaksa tunggu lama. Dan maaf jugak pada para pemenang kerana ambil masa nak siapkan dolly-dolly kalian. Aku buat berdikit-dikit. Mana yang dah siap aku simpan dulu. Siap semuanya barulah kirim sekaligus. Masih tak semak sepenuhnya email. Ada pemenang yang belum lagi emailkan butir-butir yang diperlukan. Paling penting aku nak tahu kategori dolly yang pemenang inginkan.
Jujurnya aku rasa menyampah. Baru je rasa best-best bercuti panjang masuk kerja rasa terbeban lagi. Adeh... Ini kata-kata orang tengah kebulur. Aku lapar sebenarnya tu sebab rasa nak marah-marah ni hehe... Okey, bawa bertendang!
Banyak benda aku nak tulis sebenarnya tapi aku dah tak ingat bila pegang kebot ni. Haih... Nak kata makan semut banyak, aku tapis gak buang semut tu.

1 comment:

Whitey Mommy said...

akak! kalakar... tapis buang semut??? sama je tu... wakakaka