Nuffnang

Friday, July 16, 2010

Senarai peserta ~ Wansteddy Giveaway

Berikut ialah senarai peserta Wansteddy Giveaway. Mula-mula aku target lima minit untuk copypaste nama semua peserta ke dalam entry ini. Tapi tengoklah. Hampir setengah jam barulah dapat menaip entry. Dalam kesemua contest giveaway yang aku anjurkan, inilah pertama kali aku rasakan sambutan yang cukup meriah! Trimas kepada kalian kerana sudi memeriahkan giveaway anjuranku ini. Walaupun hadiahnya tidaklah semahal mana tapi kalian sudi jugak sertainya. Trimas! Trimas!






















































































Nurul @ Qaseh Adam











Mama Zakwan @ Nad
anie

Kepada nama peserta yang tidak tersenarai dan tersenarai lebih dari satu nama, jemput titipkan komen di dalam entry ini yep. Aku semak tiga kali untuk senaraikan nama-nama kalian. Tapi ada gangguan pendengaran yang buat aku susah nak fokus pada aktiviti ini. Aku ni agak cuai. Harus diberitahu. Makanya kepada namanya yang tercicir tu, jangan ambil hati ya. Aku takde niat pun.

Rahsianya: aku tak kisah pun sebenarnya korang nak follow atau tidak blog aku. Tapi syarat tu aku bubuh gak supaya blog yang satu lagi tu... er... orang singgah. hehe... Buat contest ada makna ha.... Takdelah. Nak seronok-seronok je wo... Dengan adanya syarat ni soheh korang follow aku dan soheh aku follow korang semula. macam sistem barter. Eh, tol ke aku eja?

Pertama sekali nak mohon maaf awal-awal masih belum berkesempatan kunjungi semuaaaa blog. Ada dah yang aku sempat jengah dan seperti yang kujanjikan dulu, aku pasti follow kalian. Bagaimanapun had masa yang agak terhad buatkan aku ambil masa nak lawat semua blog. Maaf sangat-sangat! Aku janji akan singgah dan ikuti kalian sebagai follower. Tapi kena pelan-pelan hehe...

6 comments:

qasehadam @ nurul said...

nama saya pung xde..sobs :(

hanis-anati said...

name saye ade 2 kali xsilap sy la....

Wansteddy Tales said...

mintak maaf nurul >< tercicir & kecuaian saya. saya update yep

Wansteddy Tales said...

yeke alamak! itu le... td dah double cek pn prob jugak huhu... nnt saya semak semula

anie said...

rasanye da chck nama xde ponn...:(

eima said...

ada tq