Nuffnang

Followers

Friday, August 20, 2010

Giveaway Raya

Giveaway ini dianjurkan oleh Mrs Nor dari blog berhias indah dengan deco-deco englishnya: Hobi dan Kehidupan. Jemputlah singgah dan menyertai giveaway anjuran Mrs. Nor ini. Pelbagai hadiah menarik menanti pemenang bertuah!

Sambil-sambil singgah sertai giveaway mrs. Nor ni, sempat aku jelajah blog beliau. Wa... Kagum betul aku dengan pelbagai koleksi english deco dan antik yang dimiliki beliau. Ada tu set pinggan mangkuk yang cantik lagi antik yang tak pernah dilihat pun tersimpan elok. Ada juga entry tentag duit Yassin. Sungguh buat aku teruja! Kalau tak kerana giveaway ini sampai sekarang aku tak tahu wujudnya syiling Yassin ini. Menarik sekali. Jemput kalian singgah ke blog Mrs. Nor. Pasti ikut teruja sama macam aku tengok koleksi-koleksi Mrs. Nor yang pelbagai dan cantik-cantik belaka.


Tarikh tutup penyertaan pada 23 ogos 2010

No comments: