Nuffnang

Followers

Thursday, August 26, 2010

Won Tote Boutique Giveaway!

Alhamdulillah... Hari ini tiga khabar gembira buatku. Pertama jualan kuih putu mak aku laris. Aku dan Geng Mama buat jualan langsung di bilik mesyuarat pejabat atas keizinan big boss. Untuk sessi dua jam, kadar jualan itu memang sangat berbaloi-baloi. Tinggal beberapa bekas lagi yang belum dibeli. Kedua terima surat pengumuman hadiah. Dan ketiga menang giveaway anjuran Cik As dari blog shoppe beliau Tote Boutique.
Bagi yang pernah menjengah blog popular milik Cik As ini, pasti tahu tahap kualiti jahitan Cik As memang tak perlu diragui. Pilihan rekabentuknya menarik dan sesuai mengikut warna dan konsep. Aku sukakan setiap hasil rekabentuk dompet dan tote beg jahitan tangan Cik As. Ia kemas, cantik dan paling best, harganya berbaloi-baloi!

Terima kasih pada Cik As kerana memilihku antara pemenang hadiah misteri. Antara senarai pemenang lain adalah seperti berikut:

Hadiah utama:
cik Awoks

Hadiah misteri:

HAND PHONE WRISTLET UTK FIRST ENTRY

Tahniah untuk semua pemenang dan diriku jua. Antara pemenang yang kukenal, Cik bunga. Tahniah Bunga! Inilah entry yang aku paparkan tentang entry giveaway anjuran Cik As ni. Sangat skema judul begnya, hehe...


Sekali lagi, Trimas Tote Boutique!

Semoga blogshoppe Cik As kekal maju jaya, amin...

4 comments:

eija_sweetmama said...

Tahniah..3 berita berita kegembiraan tu..:))

Wansteddy Tales said...

Eija Zaquan ~ alhamdulillah... trimas 4 d wish Eija ><

Mama Zharfan said...

congrats wan!!

Wansteddy Tales said...

Mama Zharfan >< trimas